Zamieszczone przez mirek_p11
[O2FL] 2,0 CCZA rorząd kaput!!!
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez gebekZamieszczone przez mirek_p11Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
a tak poważeniej to octavia nie ma za bardzo konkurencji, jak ktoś potrzebuje duży bagażnik to nie widzę wyboru ... no chyba że dopłacimy +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniemJeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
no cóż
a ja właśbnie zanabyłem nowy turbo zapierdalacz o oznaczeniu silnika BWE
niby to samo 2,0 tfsi ale .... dwa intercoolery, pasek i duuuuży potencjał :wink:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrjak ktoś potrzebuje duży bagażnik
Pomysł jest taki, że do roboty po mieście nowy UP - wersja dwumiejscowa z kratką ( ale muszę jeszcze sprawdzić info, bo ponoć są jakieś wadliwe sprzęgła w tym modelu :roll: ) a dla funu Subaru i być może z turbo :diabelski_usmiech
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorr+20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
to ciut więcej co wypasiony RS :roll:przyjemność z jazdy zapewnia avant A4 quattro 2,0TFSI
wyprzedaż garażowa części do O2-plastiki,elektronika, ramka RNS, dekory czarny karbon, inne, inne-proszę pytać na PW
Komentarz
-
-
EŁ, podobno łatwo można sprawdzić czy łańcuch przeskoczył gdzieś na rozrządzie są dwie gumki na tych kołach (wybacz słownictwo ale jestem laikiem w temacie) po wyjęciu gumek, obracamy kołem i czekamy pojawią się kreski czy strzałki - tyle że jak strzałka jest na jednej gumce to musisz zakręcić jeszcze raz żeby się pojawiła na obu - jak będzie na obu to musi być w tej samej pozycjiSprzedam silikon do pokrywy rozrządu CDAA, CDAB, CCZA - D174003A2 - info na PW
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZorrZamieszczone przez gebekZamieszczone przez mirek_p11Jak tak dalej będzie to sprzedam szkodnika i kupię jakiegoś wolnossącego Japończyka.
a tak poważeniej to octavia nie ma za bardzo konkurencji, jak ktoś potrzebuje duży bagażnik to nie widzę wyboru ... no chyba że dopłacimy +20kPLN do wyższej klasy z gorszym wyposażeniem
Wiekszym plusem Octavi jest moim zdaniem duza roznorodnosc dostepnych silnikow...tu Japonce sa z tylu.
Wiec albo fun z jazdy turbo benzyna,albo spokojne sny przy wolnossacej benzynie. :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Octavia ma rzeczywiscie duzy bagaznik,ale Auris kombi,czy wchodzacy Civic kombi...tez male nie sa.
Zamieszczone przez gebekWiec albo fun z jazdy turbo benzyna,albo spokojne sny przy wolnossacej benzynie. :szeroki_usmiechOctavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC
Komentarz
-
-
Oj te wolnossące benzyny, ostatnio żona moja dała mi swoją Yariskę 1.33 100KM, abym się nią przejechał trochę dalej. Oj się namachałem biegami. Po 100km trasy jak wsiadłem do swojej OII 1.9 TDI to czułem się jakbym automatem jechał . Normalnie biegów nie trzeba zmieniać w porównaniu z japońską wiertarką.
_________________
Co nie znaczy,ze niekiedy nie brakuje mi tego momentu obrotowego :szeroki_usmiechTato,tato...czy to auto jest chore?
Nie synku...to diesel PD.
Honda...the power of dreams.
Byla Octavia...jest Accord i CBR 650F
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Zorrtyle że byle kapelusznik w skodzie Cię objedzie...
A tak poważnie - silniki TSI wg mnie jeśli chodzi o charakterystykę to bajka. W dobrze wyposażonej Octavii nic więcej człowiekowi nie potrzeba. Tutaj fabryczna jakby nie było usterka, jeśli wystąpi, wiąże się jednak z nerwami w każdym przypadku i zależnie od rozwiązania problemu z większymi lub mniejszymi kosztami :roll:. Koledzy mam poważne pytanie - czy kupując używane TSI i powiedzmy od razu jadąc na wymianę całego rozrządu ma się jakąkolwiek gwarancję, że będzie już dobrze? Czy poprostu kupuje się pozorny spokój na jakiś czas? Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.Pozdrawiam
Northeusz
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez NortheuszKoledzy mam poważne pytanie - czy kupując używane TSI i powiedzmy od razu jadąc na wymianę całego rozrządu ma się jakąkolwiek gwarancję, że będzie już dobrze? Czy poprostu kupuje się pozorny spokój na jakiś czas? Bo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
Co do wymiany, a co ile byś wymieniał skoro tutaj padło po 70tys?Jeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
Jeśli producent silnika, jako jedyną metodę na regenerację otworów w których pracują trzonki zaworowe przewiduje wymianę głowicy, to już wiesz na co są wszystkie inne części.
Można się licytować, kiedy ................... tłoków o zawory jest znaczące - wtedy, kiedy je zakleszczy w prowadnicy, wtedy kiedy je złamie... sam nie wiem.Pozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
robreg, tak, w tym modelu producent nie przewidział wymiany prowadnic.
Dlatego trzeba rozebrać głowicę i zobaczyć co jest uszkodzone. Jeśli korpus, to do wymiany korpus lub całość. Jeśli coś innego, to jest to czym zastąpić.
Zamieszczone przez robregJeśli wiesz co to, dalsza pisanina jest zbędna.1.8TSI CDAA 160KM ---> ~300KM/400Nm :O
Komentarz
-
-
Skoda - "Przemyślane rozwiązania" Jak czytam tematy na temat wsypujących się rozrządów w benzynowych TSI to nic już mnie nie przekonuje do zakupu innego auta niż z silnikiem diesla jeśli wybór padłby samochód z grupy VAG. Rozumiem frajdę z jazdy uturbioną benzyną, ale koszty utrzymania takiego auta nie przemawiają do mnie.
Weź tu kup takie auto na handel, sprzedaj pewny samochód z niekręconym przebiegiem i niech w aucie przy takim przebiegu wysypie się rozrząd. Kupujący raczej nie uzna, że w tych silnikach to się zdarza tylko obwini Cię, że sprzedałeś mu bubel z ukrytą wadą i poda do sądu o odszkodowanie :roll: Niczemu winny możesz zostać pierwszorzędnym oszustem.
Komentarz
-
-
elpolacco, to nie jest dokładnie tak. Epoka MB 123/MB124 i temu podobnych samochodów już nie wróci. Teraz samochód ma przejechać gwarancję a potem nie kwalifikować się do naprawy. TSI / TFSI nie są w tej dziedzinie jedynymi przykładami. Te igrzyska dopiero się rozpoczynająPozdrawiam, Robreg.
----
furmanka.blogspot.com fan ;-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kabanosOj będzie problem na co zamienić starego klekota :roll:
Tak na poważnie, nic innego niż na kolejnego klekota pewnie nie zamienisz tylko tym razem 2.0tdi
Wracając do tematu to okazuję się że 2.0tdi CR jest chyba najmniej awaryjną jednostką jak na dzień dzisiejszy jeżeli chodzi o grupę vag?
reasumując, sypią się"
1.9tdi panewki
2.0tdi bkd głowica
2.0tdi bmn, wtryski
1.8tsi i 2.0tsi rozrząd
1.4tsi ???
1.6tdi ???superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0
poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez NortheuszBo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
Komentarz
-
Black.Jack, warto zobaczyć też łańcuch
najlepiej porównać z fabrycznie nowym (długość)
Zamieszczone przez Black.Jackczy po samym vinie są mi w stanie powiedzieć czy mam ten ferelny czy trzeba osobiście jechać zeby zobaczyli
uwierz mi, że to nie jest tak just like that...kliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Black.Jackczyli najlepiej łancuch +napinacz i wymiana w aso i mam rozrząd na gwarancji dobrze myśle?
a nie wiem jak z tym jest w CCZAkliknij 'Lubię to!' www.facebook.com/LukiFanatic a tam O2/O3 RS, O3 RS230, G 6GTI 35, G 7GTI, G 7R, S3, CLA 45 AMG, S5, GT3 RS, Turbo S, M5, RS 7, S 63 AMG, RS6
SKODA OCTAVIA 1.4TSI 122HP CAXA TURBO PROBLEM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez _tm_Zamieszczone przez NortheuszBo w sumie można wymieniać regularnie rozrząd jak w innych silnikach, ale tutaj rozrząd to jest inny poziom kosztów niestety.
Komentarz
-
Komentarz